4.12.2014

Venähdys

 
Onnistuinpas näköjään pitämään mukavan tauon jo tästä. Huomenna suunnitelmissa tehdä kunnon postaus, koska perjantai-illan ajattelin pyhittää kaikelle rästissä ja to do-listalla olevalle. Koulun tämän vuoden viimeistä periodia on ihan liian vähän jäljellä ja mulla on tulossa todella kiire. Johon reagoin lähinnä seuraamalla Vauva.fin Pieni bloggaaja tietovisa-ketjua, joka on viihdyttävintä luettavaa hetkeen.

Lähes viikko sitten saavutin sen kauhean vanhan 22 ikävuoden iän. Vuodessa on 365 päivää ja mun piti mennä jonottamaan paikkaa Pykälän valmennuskurssille just sinä päivänä, kun on mun syntymäpäivä. Menin paikalle aamulla kymmeneksi ja olin jonon numero 53. 23 tuntia tuskallista odottamista, josta onneksi saman kohtalon jakavat jonotuskaverit tekivät yllättävän hauskaa ja mukavaa. Päästiin kaikki samalle Teho 1-kurssille ja voi sitä lauantaiaamun olotilaa, kun hymyssä suin sai juosta Pykälän toimistosta kurssipaikkapaperin kanssa ulos. Olin jo ihan unohtanut, että miltä sellainen onnistumisen ja ilon kokonaisvaltainen tunne oikein tuntuu. Nyt siis kurssipaikka hallussa, maanantaina valkkasin keväälle viimeiset kurssit koulusta ja onnistuin rakentamaan itselleni kunnon tappojakson (taas vaihteeksi). Jään kyllä onnellisena joululomalle 19.12, kun saan tän jakson puserrettua kunnolla loppuun. En edes tiedä onko mulla koskaan ollut koulun aikana näin montaa tenttiä periodin lopussa, kahdeksan?!?! On kyllä ihan kivaa vaihtelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti